استفاده صحیح از لوازم ورزشی پارکی
نوشته شده توسط : malihe

نحوه استفاده صحیح از وسایل ورزشی پارک

امروزه ورزش کردن در فضاي پارک ها و بوستان ها به واسطه وجود تجهيزات پارکي محقق شده است. اين لوازم ورزشي پارکی نه تنها به رشد و توسعه ورزش همگاني کمک نموده است بلکه به عنوان يکي از مفيدترين مبلمان شهري به شمار مي‌آيد که شهر را زيبا نموده اند. از فوايد ورزش در پارک مي توان به هواي تميز آن، جمع شدن افراد با هدف ورزش، ايجاد جو شاد در پارک و همچنين کاهش وزن و لاغري افراد را مي‌توان نام برد. خانم ها و آقايان در هر ساعتي از روز که تمايل داشته باشند مي‌توانند با مراجعه به نزديک ترين پارک و فضاي سبز اطراف محل زندگي خود به کمک تجهيزات ورزشي پارک ورزش کنند. اما در اين ميان اين سوال پيش مي آيد که طرز استفاده صحيح از وسايل ورزشي پارک ها چگونه است؟ با ما تا انتهاي مقاله همراه باشيد تا نحوه کار با وسايل ورزشي پارک ها را به شما آموزش داده و از تاثيرات هر کدام از دستگاه هاي ست بدنسازي پارک ها بر روي عضلات شما سخن بگوييم.

لیفت نشسته (پرس سینه نشسته)

این دستگاه را می توان جزء ست بدنسازی پارکی دانست. نحوه کار با دستگاه ورزشی لیفت نشسته بدین صورت است که فرد روی صندلی نشسته و با گرفتن دسته ها و فشار آن ها به جلو وزن خود را به سمت بالا می کشد. از آنجایی که باید وزن خود را تحمل نمایید این وسایل ورزشی پارکی را می توان جزء سخت ترین ورزش ها دانست. باید دقت کنید با تعداد زیاد شروع نکنید زیرا ممکن است در قسمت بازوها احساس گرفتگی نمایید. با انجام این حرکت عضلات بازو و پشت شما تقویت و خوش فرم خواهد شد.

کشش لت و یا زیر بغل

دیگر ست بدنسازی پارکی دستگاه کشش لت می باشد. این دستگاه نیز شباهت زیادی به لیفت نشسته دارد با این تفاوت که در این دستگاه وزن خود را با بالا و پایین کردن دست ها، به سمت بالا می کشید. هر دوی این دستگاه ها برای تقویت قفسه سینه، شانه ها و پشت، پشت بازو و مچ دست و شانه طراحی شده است. در صورتی که برنامه بدنسازی با وسایل پارک را دارید این دو دستگاه را باید در اولویت قرار دهید.

پرس پا

این وسیله ورزشی پارکی نیز برای بدنسازی و فرم دهی به بدن طراحی شده و در پارک ها نصب شده اند. شما روی صندلی می نشینید و با پاها خود را به عقب و جلو هول می دهید. با این کار می توانید عضلات ران پا، لگن، مفصل زانو و مچ پا خود را تقویت نمایید. اگر از افرادی هستید که زانو درد دارید و وزنتان سنگین است باید با احتیاط بیشتری این ورزش را انجام دهید.

کلام آخر

ورزش را نباید به باشگاه های ورزشی محدود نمود. استفاده از لوازم وزرشی پارکی در پارک ها نیز فرصت خوبی برای متناسب نگه داشتن اندام و همچنین سالم نگه داشتن بدن هستند. خرید لوازم ورشی پارکی و استفاده از آنها تنها به پارک ها محدود نمی شود و ایمن ترافیک کالا شرایطی ایجاد نموده است که بتوانید این لوازم را تهیه نموده و در حیاط منزل، فضای سبز مجتمع مسکونی  و همچنین  باغ و ویلا نصب نمایید. قیمت لوازم ورزشی پارکی چندان بالا نیست و شما با انتخاب اصولی می توانید به درستی ورزش کنید. در صورت نیاز به نصاب و مشاوره در زمنیه خرید لوازم ورزشی می توانید باشماره های داخل سایت تماس بگیرید.

با توجه به فواید استفاده از تجهیزات ورزشی ایمن ترافیک کالا ابرای تولید انواع ست ورزشی پارک اقدام نموده است. این مجموعه اماده است انواع تجهیزات ایمنی را در محیط سبز مجتمع مسکونی، تفریحی، حیاط منزل، ویلا و باغ نصب نماید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: وسایل ورزشی پارک , تردمیل پارکی , لوازم ورزشی پارکی , قیمت وسائل ورزشی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: